Latest Music I've Been Listenin!

Sunday, May 3, 2009

~A DeCiSioN to MaKe...~

Recently...everybody was eager to know which university will they get??

And which course will they get??

I was ONE of them..

When i wanna check the results for the 1st time..

I was praying to GOD to give me the best place 2 study..

And then..juz after i put my i/c no..

The results pops-up..

And believe it or not..here it is


Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke IPTA Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf
Sesi Akademik 2009/2010

NO. KAD PENGENALAN / MYKAD : 911223******
NAMA : MUHAMMAD NAFIS BIN ZULKIFLIE


TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :


KOD PROGRAM : Y0400

NAMA PROGRAM : ASASI KEJURUTERAAN

IPTA : UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA (UIAM)

URL SURAT TAWARAN : http://www.iiu.edu.my/tawaran.html


CATATAN :

1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web mulai 04 Mei 2009 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 15 Mei 2009.

SURAT TAWARAN BANTUAN ASASI IPTA : SILA KLIK DI SINI


>>" onclick="location.href='./index.php'" type="submit">

However..I can't decide just yet..

I need some time 2 think bout it cos i also got Matriks MARA Kulim..

I hope my fellas and relatives can give me some advices...


3 Sh0uTouTz:

tahniaa oke.
aku pon dpt uia gaks.
dapat matrix melaka.

aku rase.
better g uia laa ko.
kalo nak lagi better.
istikharah is da best way.

tahniah ye nafis...
hg dpt dua2 best...
huhu...

betul ckp jeed tu...
better gi UIA...
ader masa dpn cerah...
kolej MARA pn ok je...
bley jadi anak MARA...
tp kna score btul2 laa...

but still,kputusan terletak kat tgn hg...
aku doakan yg terbaik utk hg...
doakan aku jgak tau...

uia la!!..

kate nak beat aku bowling..

wahaha..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More